Wednesday, June 27, 2018

გაკვეთილის გეგმა


გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი.გვარი,პირადი ნომერი:ფატმან ოთარაშვილი
საგანი:გეოგრაფია
სწავლების საფეხური/კლასი-საბაზო-9 კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა:15
გაკვეთილის თემა: საქართველოს დაცული ტერიტორიები
გაკვეთილის მიზანი:
  • მოსწავლეები აანალიზებენ საქართველოში დაცული ტერიტორიების სხვადასხვა ფორმების არსებობის მნიშვნელობას.
  • შეაფასებენ საქართელოს ბუნების მრავალფეროვნებას და უნიკალურობას
  • იმსჯელებენ გარემოზე პასუხისმგებლობის განვითარებაზე


#
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული
მეთოდი
კლასის ორგანიზების ფორმა

სასწავლო
რესურსი
დრო


1
კლასის ორგანიზება.



1წთ
2
წინარე ცოდნის განმტკიცება, მასწავლებელი სხვამს კითხვას: რას ნიშნავს რელიქტური? ენდემური? მოსწავლეებს სთხოვს ჩამოთვალონ საქართელოში არსებული ენდემური და რელიქტური მცენარეები და ცხოველები.
რა გავაკეთოთ იმისათის რომ რელიქტური მცენარეები და ცხოველები არ გადაშენდნენ.
კითხვა-პასუხი
მთელი კლასი

4 წთ
3
მასწავლებელი კითხულობს თემასთან დაკავშირებულ მინი ლექციას, განმარტავს დაცულ ტერიტორიას, ჩამოთვლის მათ სახეებს, ახასიათებს თითოეულს ცალცალკე, წარმოაჩენს განმასხვავებელ ფაქტორებს მათ შორის, მასწავლებელი განმართავს წითელი წიგნის მნიშვნელობას.
მინი ლექცია
მთელი კლასი
მასწავლებლი მიერ შექმნილი პრეზენტაცია, პროექტორი,  (სლაიდშოუ)
20 წთ
4
  • მასწავლებელი სვავს კითხვას რა სახის დაცული ტერიტორია არ გვაქვს საქართელოში, რატომ იქმნება ნაკრძალები და ეროვნული პარკები, რა არის ბიომრავალფეროვნება? რას გულისხმობს მდგრადი განვითარება? როდის და რატომ შეიქმნა წითელი წიგნი.
  • მასწავლებელი სთავაზობს  დავალებებს  მოსწავლეს მათ უნდა გააკეთონ შესაბამისობა ფოტოების საშუალებით.
  • ფოტოსა და დაცულ ტერიტორიას შორის
  • დაცულ ტერიტორიასა და დაცულ ობიექტს შორის.
რეფლექსია
მთელი კლასი










ინდივიდუალური
დაცული ტერიტორიების რუკა, ადმინისტრაციული რუკა.






მასწავლებლის მიერ მომზადებული პრეზენტაცია
10 წთ










5წთ
5
მოსწავლეთა შეფასება

ინდივიდუალური
დანართი
3წთ
6
საშინაო დავალება. მასწავლებლის მიერ მითითებული ვებ გვერდით მოიძიონ ინფორმაცია და გააკეთონ პრეზენტაცია მათთვის სასურველ  დაცულ ტერიტორიაზე.

ინდივიდუალური

2წთ

დანართი

ქულები და კრიტერიუმები
9-10
7-8
4-5-6
3-2-1
აქტიური მონაწილეობა
ყოველთვის მონაწილეობს  და ხშირად წარმართავს კიდეც საკლასო მსჯელობას
ყოველთვის მონაწილეობს
ხშირად მონაწილეობს
იშვიათად  ან საერთოდ არ მონაწილეობს
გამართული და სწორი მეტყველება
გამართულად მეტყველებს, აქვს მდიდარი ლექსიკა და შემოქმედებითად იყენებს ენობრივ–გამომსახველობით საშუალებებს
გამართულად მეტყველებს და იყენებს მართებულ სინტაქსურ და გრამატიკულ კონსტრუქციებს
იცავს მართლმეტყველების ელემენტარულ წესებს. მეტ–ნაკლებად გამართულად საუბრობს
არ იცავს მართლმეტყველების ელემენტარულ წესებს
საკუთარი აზრის დასაბუთებულად წარმოდგენა
ყოველთვის დამაჯერებლად და არგუმენტირებულად წარმოადგენს თავის მოსაზრებას
თითქმის ყოველთვის ასაბუთებს საკუთარ მოსაზრებას
სირად ახერხებს საკუთარი აზრის დასაბუთებას
უჭირს გამართულად საუბარი, ხშირად ვერ ასაბუთებს საკუთარ აზრს
სხვისი აზრის პატივისცემის დემონსტრირება
უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე დაყრდნობით. კორექტულია და ამჟღავნებს სხვისი აზრის მიმართ პატივისცემას
უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე დაყრდნობით.
უსმენს სხვებს და აცდის საუბრის დამთავრებას
არ უსმენს სხვებს
და არ აცდის საუბრის დამთავრებას





   


No comments:

Post a Comment